fijne dromen

Hey lieve mensen, vandaag wilde ik jullie even laten weten dat ik een heel fijne dag heb gehad… ๐Ÿ™‚

Vroeger hechtte ik nooit zoveel waarde aan vriendschap..Mijn vrienden kwamen en gingen, maar na vandaag realiseerde ik me dat vriendschap nu toch waardevoller begint te worden.

Bijvoorbeeld. Een vriendin, Fleur, kwam langs. Ik kreeg een hele mooie jurk van haar die ze zelf niet meer paste. We hebben een supergezellige middag gehad, flink gelachen en lekker herinneringen opgehaald aan dingen die we samen meegemaakt hadden ๐Ÿ™‚

Daarna werd Deniz, mijn vriend, gebeld door Wietse. Hij nodigde ons uit om nacho’s te eten bij het mexicaanse restaurant waar hij werkt. Het was zรณ leuk! Het eten, het gezelschap. Ik kreeg echt gewoon een soort warm gevoel van binnen, toen we daar gezellig aan tafel zaten:)

Dat zijn nog maar twee voorbeelden, maar ik weet zeker dat er meer van dit soort situaties zullen komen.

Eigenlijk wil ik jullie gewoon bedanken. De mensen die het prettig vinden om met me om te gaan. Zij die laten merken dat ze om me geven. Ik hou van jullie!

Nou, nu lekker fijne dromen gaan hebben allemaal! ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

