Covergirl Cosmetics

Covergirl Cosmetics. Klinkt dat bekend?

Vast wel als je regelmatig keek naar America’s Next Top Model!

In 1 van de afleveringen moesten de modellen een commercial maken voor het make-upmerk Covergirl Cosmetics.
Ik moest er aan denken doordat ik wat aan het rondneuzen was op Ebay. Ik vond daar zoveel mooie spulletjes! Kan niet wachten tot ik wat leuke dingetjes kan bestellen!

Wanneer ik dat gedaan heb schrijf ik er een review over. Covergirl Cosmetics kun je niet alleen op Ebay vinden, maar ook op http://www.glamcosmetics.nl !

One thought on “Covergirl Cosmetics

Geef een reactie

