Lush Cupcake masker

Vorige week heb ik 5 lege potjes ingeleverd in de Lush winkel in Utrecht. Het eerst wat me opviel, was dat ik 5 grote potjes inleverde, en er 1 kleine voor terug kreeg! Dat vond ik wel jammer, dus heb het ook gewoon even brutaal nagevraagd. De verkoper vertelde me dat hij de grote potjes helemaal niet kende. Dat vond ik wel een beetje vreemd! Maar ze doen het nu in kleinere potjes, omdat verse maskers niet zo lang houdbaar zijn. Eerlijk gezegd had ik het dan wel fair gevonden als de prijs dan ook iets omlaag ging, maar dat was helaas niet het geval. Dit masker, genaamd Cupcake, kost €10,95 voor 75gram.

 

Het cupcake masker beloofd puistjes te bestrijden. Rhassoulmodder zorgt ervoor dat je porien schoonblijven en cacaoboterstukjes gaan uitdroging van je huid tegen.

Er staat op de website dat je dit masker ongeveer drie keer kunt gebruiken, dit is nu mijn derde keer, en ik heb sowieso nog de helft over!

Tijdens het opbrengen van het masker merkte ik dat ik de cacaoboterstukjes vervelend vind. Het smeert niet lekker mee, terwijl het masker zelf wel ontzettend lekker smeert! De stukjes pruts ik dus eigenlijk steeds weer terug in het bakje.

Na ongeveer 10 minuutjes merk je dat het masker hard wordt, waardoor het bewegen van je gezichtsspieren wat moeilijker wordt, maar dit is niet erger dan bij elk ander gezichtsmasker. Ik vind het eigenlijk wel een prettig gevoel, ik heb dan het idee dat het goed werkt. 🙂

Ik spoel het masker af met een washandje en warm water. Nadat mijn gezicht droog is, merk ik echt hoe zacht mijn gezichtje aanvoelt! Dit masker is dus echt een aanrader, en ook heel prettig als cadeautje! 🙂 Sowieso heb je mij altijd blij als je me Lush cadeautjes geeft ^^

Geef een reactie

