Winactie! Manga tekenboek van Christopher Hart!

Hee! Jij daar! Ja, jij!

Wil jij dit boek winnen? Het is een boek, gemaakt door Christopher Hart,  waardoor je kunt leren om mangameisjes te tekenen!

Een superhandig boek met allerlei tips en voorbeelden, en stappen zodat je het binnen no-time onder de knie hebt!

Zelf heb ik 4 van deze boeken, en ik gebruik ze allemaal. Je hebt een heleboel verschillende. Ze kosten ongeveer 8 euro per stuk, verschillend per winkel.

Jij kunt dit boek winnen, maar daar moet je wel wat voor doen!

* Reageer op deze post en vertel me waarom jij dit boek zou moeten winnen

* Maak reclame voor mijn blog op facebook of twitter en maak hier een printscreen van

* Druk op de follow-button en vul je emailadres in!

Bij minimaal 5 inzendingen geef ik dit boek weg! Zorg er wel voor dat ik contact met je op kan nemen!

 

Liefs! 🙂

One thought on “Winactie! Manga tekenboek van Christopher Hart!

  1. ik vindt manga zo mooiii ,en ik dacht ik ga op de computer zoeken hoe je manga meiden kunt maken.
    dus als ik manga wil tekenen moet ik op de computer. en daar heb ik niet altijd zin in dus ik hoop dat ik dat boek win!
    ik heb ook nog nooit en wedstrijd gewonnen als ik win ben ik heeeeeel blij en erg dankbaar.
    dan stuur ik wel een paar manga tekeningen op als ik win.
    groeten serena

Geef een reactie

