Lekker bakken!

Op de foto zie jee…… 3x raden! 🙂

cupcakes! 😀

Ja, ik hou van bakken. Brood, taart, cakejes, hapjes, van alles! Het meest houd ik van baksels met een lekkere deegmix, waar je dan tijdens het wachten zo heerlijk van kan snoepen… 🙂

Vandaag heb ik cupcakes gemaakt van de sprookjesboom, en ze lijken op paddenstoeltjes! echt superschattig, en nog lekker ook! Wel mierzoet.

Wanneer ik in de supermarkt ben kan ik het ook niet laten om lekker rond te neuzen bij de bakproducten, heerlijk.

Bakken jullie graag? en wat maak je dan het liefst?

Geef een reactie

