Wat maakt je blij?

Een vriendinnetje van mij heeft mij getagd, om deze vragenlijst in te vullen!  Ik vond het erg leuk om deze in te vullen, omdat het persoonlijke vragen zijn, waardoor jullie mij beter leren kennen. Enjoy reading!

Van welke mensen om je heen word je blij?
Dit zijn voornamelijk mijn vriend, Deniz, en mijn zusje Sienna.  Deniz en ik hebben nu 2,5 maand verkering, nog niet zo lang, maar we vullen elkaar heel goed aan en denken vaak het zelfde over allerlei situaties. Mijn zusje is eigenlijk mijn halfzusje, maar daar merk je natuurlijk niks van 🙂 Zij is dé persoon die mij altijd aan het lachen krijgt, een 6 jarig blond engeltje is het.

Van welke make-up producten word jij blij?
Ik word blij van make-up als het goed uitpakt. Ik heb wel eens make-up zoals foundation of poeder, die gewoon niet geschikt blijkt te zijn voor mijn huid. Ik heb hier dan ook best moeite mee. ik heb laatst twee dure foundations gekregen, maar allebei vind ik ze niet echt prettig. Ook had ik laatst een lippenstift, in een mooi lichtroze kleurtje, maar hij pakte niet mooi op mijn lippen. Ik word er dus blij van als ik fijne, dekkende make-up heb die goed blijft zitten.

Van welke film(s) word je blij?
Films met een goed verhaal. Ik kan best kijken naar een flauwe komedie, zoals American Pie of Police Academy, maar wanneer er een ingrijpend (waargebeurd) verhaal in zit, vind ik het vaak een goede film. Haar naam was Sarah vind ik heel erg mooi, en laatst heb ik de film El Orfanato (The Orphanage) gekregen. Een thriller, met een freaky tintje. Heel spannend!
Van welke muziek word jij blij?
Dit verschilt heel erg wat voor bui ik heb. Ik vind de liedjes van Paramore nog steeds erg leuk, maar als ik lekker meezing met top40 muziek ben ik ook blij. top40 en rock zijn toch wel mijn favorieten, hoewel mijn vriendenkring hier eigenlijk nooit weg van is, haha!

Van welke internet site word je blij?
Ik ben allang blij als mijn internet het doet! hihi.  En als ik op http://www.pradagirls.nl kijk, en zie dat ik leuke comments heb op mijn artikels.  (Ik ben gastblogger bij pradagirls)

Van welk eten word je blij?
Pizza Quattro Formaggio! 🙂 Heerlijk. maar een patatje of macaroni met kaas gaat er ook altijd goed in. Qua gezond eten eet ik graag broccoli en bloemkoolschotel! Yummmm 🙂

Van welke momenten word je blij?
Ehm. ja.. even denken hoor! Wanneer mijn vriendje extra lief voor me is natuurlijk, of wanneer mijn zusje wat schattigs zegt. maar als ik een onverwacht compliment krijg kan ik ook heel blij worden. en als ik ergens goed in slaag/mijn doel behaal. Wanneer ik tevreden ben over mezelf dus eigenlijk..


Met welke eigenschap van jezelf ben je blij?
Dit vind ik altijd moeilijk om te vertellen. Ik kan wel met voor de hand liggende dingen aankomen zoals: ik ben flexibel, ik ben gemotiveerd, ik ben creatief, ik kan goed met kinderen werken, etc. maar dat krijg ik alleen maar in mijn hoofd als ik dit beantwoord voor stage en school. Als ik naar mijn privéleven kijk, vind ik dat ik best lief ben. Ik ben vrij makkelijk, wat me een makkelijke prooi maakt, maar aan de andere kant werkt dit voor sommigen ook heel prettig. Ik denk dat mijn beste eigenschap is, dat ik altijd de beste bedoelingen heb. Er zit praktisch 0.0 % kwaad in mij. Natuurlijk heb ik ook van alles meegemaakt, maar mijn bedoeling is nooit om iemand pijn te doen of te kwetsen.

Van welke hobby word je blij?
fotografie en bloggen! 🙂 Ik maak veel foto’s voor mijn vrijwilligerswerk, en ik vind het altijd prettig om hier waardering voor te krijgen. Verder ligt mijn fotografiewerk praktisch stil, maar ik hoop dat ik hier in de vakantie meer tijd voor ga krijgen. Bloggen zal ik altijd leuk vinden, hoewel ik me hier nog niet volledig aan toe kan geven. Ik vergeet vaak te bloggen, of ik ben niet in de gelegenheid om er foto’s bij te maken, en helaas ben ik ook niet zo goed in het maken van leuke filmpjes. maar goed, het leven is er om te leren, denk ik dan maar 🙂

Geef een reactie

