Mijn vakantie

jaja, ik heb lekker vakantie. Maar ik merk er niet veel van, ookal heb ik geen school en stage op ’t moment. Ik ben continu aan het werk! Ik heb namelijk drie zomerbaantjes, maar ik denk dat ik er één ga schrappen. Ik werk bij Midtown, een café. hier loop ik terras. Dit doe ik ongeveer twee keer per week. Zwaar werk voor mij, (ik ben niet zo goed in de horeca) en erg vermoeiend als je ’s nachts werkt.  Verder werk ik ook bij PostNL. Voorbereiden, sorteren en uitvoeren (bezorgen). Hiervoor moet ik op dinsdag, donderdag en zaterdag om 6 uur ’s ochtends aanwezig zijn, en ben ik tussen 12 en 3 klaar. da’s ook best vermoeiend!

Helaas heb ik ook andere verplichtingen. ik moet namelijk ook keihard gaan strijden aan mijn schoolwerk, maar de motivatie blijft laag. ’t is nu echt knokken voor de laatste loodjes.

En natuurlijk wil ik in de vakantie ook nog iets leuks doen! Maarja, geld verdienen en school gaat nog steeds voor. Daarom geniet ik van alle momentjes die ik lekker rustig met mijn vriend kan doorbrengen 🙂

Geef een reactie

