Neeee!!!!!!

*vloek, schreeuw, jank, krijs* 

Mijn lieve, trouwe laptop. Toen ik je vanochtend aanzette, schrok ik hoe je er uitzag. Er zag een dikke, vette, zwartwitte beeldbreuk in je scherm! 😦 

Met veel moeite heb ik eindelijk het bonnetje kunnen vinden, maar t was niet eens nodig. Jeroentje van de mediamarkt kon me vertellen dat dit niet onder de garantie viel, en ik dus 250 euro zou moeten betalen voor een nieuw scherm. Bij zaak X kostte het me 135 euro, maar zelfs dat kan ik er op dit moment niet voor opbrengen. Ik ben nu hard op zoek naar een nieuw scherm, eentje die me minder dan 100 euro kost. en anders moet ik veeel meer gaan sparen en een compleet nieuwe laptop kopen..

Op dit moment kan ik nog redelijk computeren, al is mijn rechterhoek onderin helemaal weg. De icoontjes en de tijd zijn niet meer te raadplegen. Er werd me ook gezegd dat deze vlek binnen een maand wel mijn halve scherm zou gaan bedekken… 

Ik heb ook nog wel een vaste pc hoor. maar Acie, wat moet ik toch zonder jou?

Geef een reactie

