mengelmoesje

hey lieverds!

Het spijt me dat ik de laatste tijd niet zoveel meer schrijf. ik heb besloten mijn blog een beetje om te gooien. Ik merk namelijk dat ik de behoefte krijg om iets persoonlijkere dingen te gaan plaatsen. Daarom hebben mijn berichten ook niet altijd meer een vast onderwerp, maar is het meer een update van wat ik heb meegemaakt enzo.

Er zijn verschillende dingen gebeurd te laatste tijd, die niet allemaal even leuk zijn. Ik heb minder leuk nieuws gekregen (waar ik even niet op in ga), er is een hamstertje overleden, en PostNL betaalde toch ineens veeeeel slechter dan geplanned. hierdoor kan ik bijv. geen vervanging kopen voor mijn kapotte laptop, die ik wel echt nodig heb voor school 😦

Vanavond is het erg rustig voor mij, omdat mijn vriend nachtdienst draait. Hij is net begonnen bij zijn allereerste baantje. 🙂 maarja, daardoor moet ik dus wel weer een nachtje alleen slapen. Is best lastig als je vriend de hele vakantie bij je is geweest;) maar goed, volgende week begint mijn school weer (de 28e) en dan zal ik daar ook weer aan moeten wennen.  De vakantie is echt supersnel gegaan voor mijn gevoel, en dat vind ik helemaal niet leuk!

De eerste maand heb ik bij PostNL gewerkt, en nog een paar dagen bij Café Midtown. PostNL; ik ga er niet al te diep op in, maar ik was niet tevreden met de werkwijze en hoe ik behandeld werd, dus ik ben er ook snel weer mee gestopt. Vandaag mijn laatste loon gehad, en ook dat was niet wat ik verwachtte.  Verder heb ik in de vakantie weinig bijzonders gedaan. een feestje gehad, een keer uit eten geweest, en veel geknuffeld met mijn lieve huisdiertjes. Het was een paar dagen snikheet, en nu het weer afkoelt vind ik het toch wel jammer dat ik hier niet meer van genoten heb. maarja, dat was ook best moeilijk hoor, als je niet kan slapen van de hitte, en ziet hoe er een huisdier door overlijdt..

Verder heb ik ook nog een paar daagjes huiswerk gemaakt, maar ’t is ook eigenlijk nooit genoeg. Ik heb ook besloten dat ik niet alles ga doen wat ik geplanned had, ik wil nog even genieten van de laatste vrije dagen. Ik moet nog 1 grote opdracht afmaken van mezelf, en dat ga ik maandag overdag doen. Dus ik heb nu nog 3 vrije dagen tot de boel weer begint.

Ik zie er best wel tegen op. School is oké, maar soms vind ik stage wel lastig. Maar als ik hard doorwerk ben ik rond december klaar, kan ik full time gaan werken, en op zoek gaan naar een huurhuis. Volgens mij wordt het dan huisje nummer 17. (Als ik het goed berekend heb)

Even voor de gein een lijstje met straten waar ik heb gewoond:

1. haverstraat
2. kannenburg
3. diepenveenseweg
4. karel de grotelaan
5. bukhorst
6. c. huygensstraat
7. groenewold
8. de kamp
9. vosakkerstraat
10. van mouwijckstraat
11. thomas á kempisstraat
12. balderikstraat
13. karel de grotelaan (ja, 2x)
14. ergens in zwolle
15. broederenstraat
16. burg. v. heemstralaan

yup, dat zal huisje nummer 17 worden. Erg eigenlijk he? volgens mij is het echt een tic geworden. Verhuizen, haar verven, en nieuwe huisdieren. That’s my life, it seems.

maar goed, ik zal jullie niet vervelen met ellenlange verhalen hierover. Ik ga een kopje thee drinken en lekker slapen.

 

Welterusten lieve jongens/meisjes 🙂

 

Geef een reactie

