opgemaakt!

 

 

Dit zijn de producten die ik recentelijk heb opgemaakt.

– Nagellak remover van Albert Heijn
– Haarlak Junior Mega Strong
– Catrice Prime and Fine
– Andrelon haarmasker
– deodorant van 8×4, Fa en Vogue

ik heb altijd verschillende deo’s door elkaar, ik gebruik ze ook door elkaar. soms kan ik er 1 niet vinden, moet ik er ergens onderweg 1 kopen of heb ik ineens zin in een ander geurtje, daardoor heb ik altijd een paar halflege, hihi. maar inmiddels deze 3 allemaal opgemaakt. 8×4 is toch wel mijn favoriet, zij hebben de meeste fijne geurtjes en zijn niet zo verstikkend. hij is helaas wel 1 van de duurdere, ze varieren van 2 tot 3 euro, en dat vind ik voor een deo stiekem wel iets aan de hoge kant.

het andrelon masker is zó lekker! hij kost 5 euro, maar een keer in de zoveel tijd vind ik het dat best waard;) hij ruikt lekker, smeert lekker en voedt je haar als 1 van de besten. 🙂 sowieso mijn favoriet dus!

De haarlak van junior gebruik ik al heel lang. mijn moeder gebruikt m ook vaak, en door het steeds vna haar te lenen heb ik dit een beetje overgenomen. Hij maakt je haar wel hard, en is niet zo makkelijk uit te kammen als er op de verpakking staat, maar dit is wel 1 van de weinige lakken die mijn haar echt op z’n plaats houdt, wanneer ik een keer iets nieuws probeer, of losse plukjes heb die niet op hun plaats willen.

De primer van catrice heb ik nog niet zo lang geleden ontdekt. voor iedereen die niet weet wat een primer is, een primer zorgt ervoor dat je make-up langer en beter blijft zitten;) Hij smeert heel lekker en kost volgens mij 5 euro.

de nagellak remover hoef ik niet uit te leggen toch? 😉

Geef een reactie

